SUTOMORSKE NOVINE / PORTAL
Dani vikenda rezervisani samo za lepotu i „Dodir Pariza”

Počinje 30. sajam i kongres kozmetike, nege kose, estetike i zdravlja 14. i 15. oktobar 2017. na Beogradskom sajmu, Hala 2

„Dodir Pariza”, spadaju u najveće beauty sajmove u Evropi. „Dodir Pariza” ima međunarodni karakter i održava se dva puta godišnje, u proleće i na jesen. Bogata ponuda profesionalnih proizvoda za negu kože, kose i noktiju uz neizostavne savete stručnjaka iz svih oblasti nege lepote pravi su poziv svim ljubiteljima lepog i negovanog izgleda da posete 30. Dodir Pariza, sajam kozmetike, nege kose, estetike i zdravlja koji će biti održan 14. i 15. oktobra u Hali 2 Beogradskog sajma.

Koje proizvode za negu kože lica da odaberete za negu svoje kože, kako svoje telo da pripremite za hladan period koji dolazi, koji makeup i kakva frizura bi vam najbolje stajali, kako da negujete svoje nokte, da li da radite permanent makeup, odgovore na ova i brojna druga pitanja dobićete na sajmu kozmetike. Uz prave savete i neizostavne sajamske popuste sa sajma ćete otići naoružani dobrim informacijama i odličnim proizvodima za negu. Ukoliko se profesionalno bavite negom lepote bićete u prilici da se upoznate sa najnovijim dostignućima u ovoj oblasti i da slušate predavanja eminentnih domaćih i stranih predavača.

U sklopu kongresnog dela sajma organizuju se raznovrsne aktivnosti. U Kongresnoj sali održavaju se kongresna predavanja u trajanju od 25 minuta i 50 minuta. Treneri renomiranih frizerskih kuća demonstriraće najnovije tehnike šišanja, farbanja, nadogradnje i nege kose.

Specijalni gost kongresa i sajma

Swami Siro Cannarella, jedan od najvećih i najpoznatijih stručnjaka ayurvedske medicine u Italiji i u Evropi. Član je i docent CIDESCO Italija, drži školu ayurvedske masaže i poznat je po različitim ayurvedskim terapijama. Swami Siro Cannarella prikazaće 2 masaže:

– u subotu 14. oktobra od 14.00 do 15.00h masažu TRIDOSHA-e

– u subotu 14. oktobra od 16.15 do 17.15h masažu KERALA

Promotivna kampanja za sajam traje tokom cele godine. Kampanja namenjena potencijalnim posetiocima ide u dva smera. Jednim delom je okrenuta potencijalnim posetiocima sa područja Republike Srbije, a drugim delom ima za cilj da privuče stanovnike zemalja iz regiona i Jugoistočne Evrope. Kampanja podrazumeva oglašavanje u štampanim i elektronskim medijima, web marketing, kao i bilbord kampanju.

Tako organizovana promotivna kampanja, uz podršku brojnih medijskih prijatelja, od sajma do sajma rezultira sve većim brojem posetilaca.

I.S.

OSTAVITE VAŠ KOMENTAR